Vlastnosti modelu bych z mých dosavadních zkušeností popsal jako obratné a svižné letadlo, zároveň taky poslušné a lehce se vznášející.
Přínos LiPol akumulátorů byl jedinečný. Úbytek váhy o 220g a také vyšší napětí pro motor dodalo modelu nezvyklou razanci a rozdíl oproti osmi článkům NiCd (396g) byl markantní. Rovněž bylo možno snížit i minimální rychlost. Když jsem chtěl vyzkoušet přistání, dostal model bohužel první ránu, čelní. Pravděpodobně zimou (pod 0°C) nedodaly LiPol dostatečnou energii a BEC regulátoru vypnul motor právě ve chvíli, kdy téměř stál natažen. Model se propadl a zamířil kolmo k zemi (beton). Kupodivu však, díky nízké váze modelu, byla poškozena jen přední část trupu (2cm). Samozřejmě, že motor a Acu byly přiměřeně od modelu "vzdáleny", avšak naštěstí bez poškození. Lipolky zachránila smršťovačka ve které byly zataveny. Model je již znovu bez známek poškození připraven k letu a dalším zkouškám.